tisdag 15 november 2011

Julkortsverkstad!!

Skapandet är i full gång hemma på kvällarna. Just nu är det Julkort som jag pysslar med mest! Känner att jag äntligen har fått tillbaka min känsla av att pyssla. Så rogivande och inspirerande. Hade jag bara lite mer tid skulle det nog kunna bli hur mycket julkort som helst.

Här har jag valt att göra julkort i storleken 10x10. Ett enkelt och roligt mått. Jag har köpt otroligt snygga klippark från Pion Design och Inkido som gör det hela väldigt enkelt. Även enkla kort med kuvert 8x11 med bara lite tejp samt ett hjärta.


Blandad kompott av kort och olika storlekar. Så roligt att variera sig. På många av dessa har jag använt mig av distressdynor som är så fantastiskt roliga att joba med.


I helgen blir det en efterlängtad mara med goa Ann och Emma. Falköping är platsen. Har lite andra kortplaner också som jag nog skall starta upp med i helgen. Och på Måndag är det julkortskväll här hos mig med härliga scrappgänget. Då blir det julkort för hela slanten. Ska ju göra lite egna kort också...





Inga kommentarer: