torsdag 7 oktober 2010

Dubbel LO!!

På helgens Mara var det en 2 delad utmaning som jag hoppade på. Den första delen var en skiss! Det blev den vänstra layouten. Senare på kvällen fick vi del 2 i tävlingen och detta var då en skiss till som tillsammans med den första skissen skulle bli en dubbel LO!!

Jag blev också framröstad som vinnare i denna tävling, jättekul!!


Jag scrappade 2 kort från sommarens semesterresa till Öland. En favorit som jag och Donny har är Irish coffe, mums på kvällen när man sitter och njuter efter en fullspäckad dag.

Detaljbild med stickers från Pinkpaislee, rub-on samt utstansade stjärnor från ett bokpapper.

Egen Washi-tejp, gjord av kirurgisk papperstejp. jag har chalkat och sedan stämplat, här kan man få fram sin egen designade tejp på ett enkelt och billigt sätt!

Jag har ritat en ring med svart penna och sedan sytt en söm runt, lite journaling samt egen tejp. Ytterkanterna på layouten är också sydd med maskinsöm.


Inga kommentarer: