söndag 10 oktober 2010

Life is.....

Ännu en LO från helgens mara. Här skulle man skrappa en LO eller ett kort med en bestämd titel. Jag valde titeln "Life is beautiful" En passande text till detta kort då Musse precis är född.


Efter Bobos förlossning på 26 timmar så var Musses betydligt enklare. Värkar hemma mellan 6 och 9,30, inne Borås kl 10,30 och 11,24 är Musse född... Det kallar jag snabba ryck.

Detaljbild med diverse dekorationer, blomranka och titeln i 3 olika teckensnitt.

Idag blir det Bobos andra kalas, igår var det bowlingkalas för hela klassen. 15 killar och tjejer som bowlade 1 timma och sedan var det hamburgare och godis, mycket uppskattat!!

Idag kommer släkten och de skall få kaffe och Pavlova!!


1 kommentar:

Morfen sa...

Vilken underbar layout och så magiskt foto. Det är så fantastiskt att ha barnet PÅ sig istället för I sig efter så många timmars slit. Jag hade det bra, första förlossningen tog 6 timmar och den andra 2½.. fast jag tyckte det var överväldigande fort iofs. Vad gott med Pavlova! Jag håller med - den kommer från Nya Zeeland och inte Australien. ;) Vi hade den som bröllopstårta. Tänk på att marängen ska vara vit och inte sådär brunaktig som i Halvåtta hos mig. http://hem.passagen.se/nixpsycho/rp03.html
Kramkram, Anna