måndag 6 september 2010

Smått & Gott från helgens mara i Nol!!

I helgen var det scrapMara i Nol. Lina (mitten) var det som fixade träffen. Måste ge massor av beröm till henne för en fantastisk träff. Allt var toppen, bra mat, hembakat bröd, roliga tävlingar och pricken över i:et en egen bakelse med namnskylt på som en liten bonus!! Tackar för en härlig helg med härliga scrapptjejer, på bilden syns Emmeli, Lina och jag, med på träffen var också mina scrapvänner MalinD och MalinS.

Mycket inspiration var det i helgen, det slutade med 11 Lo,n och en liten altrad bok. Mina layouter kommer senare i veckan!! Lite tur hade jag också på träffen, vann på utlottningarna, 2 jättefina scrapkitt samt en av mina layouter med nattema blev framröstad som vinnare i en av tävlingarna...Så roligt!!

Denna lilla bok är till en supersöt liten kille som heter Sander!!

Baksidan i all enkelhet.



3 kommentarer:

Fredrika sa...

När jag blir stor ska jag bli lika grym som du på att scrappa!!!

Linapyssel sa...

Vill tacka dig Tessan för att du kom och skapade i rena raket tempot alla dessa vackra alster och dessutom hade roligt!! Det vekligen dallrade skaparglädje i luften under hela helgen!!

Uj uj uj va sleten man ser ut... man får jobba på set där svarta under ögona...kanske Tattered Rose skulle funka...eller ren acryl i passande färg!! Hihiiihi.

Hoppas vi snart ses igen!!

Stor kram från mig!

A'laEmmeli sa...

Hallåj! Va fint fotot va! :) Vill du skicka mig orginalet så skulle jag bli jätteglad! Även de foton du tog på mig och Musse ♥. Ja jag ska inte stressa dig men när du har tid! :)

Tack för en toppenhelg, så roligt jag hade! Hoppas vi kan boka in och ses snart igen! Kramar Emmeli