onsdag 8 september 2010

Scrapat från helgen!!

Nu kommer de första layouterna från helgens mara. Inspirationen var på topp. Har inte hunnit scrapa så mycket hemma det sista. Så det var så härligt att få lite gjort på träffen.


Min första LO som jag skapade var denna med kort från ponnyridningen på Borås djurpark. 2 glada killar på var sin häst. Ljuvligt!!

En less is more LO där Bobo har sin första poolträff med de andra lokala fotbollsklubbarna i kommunen. Stolt kille i sina fotbolls kläder!!


Som flera av er vet så min första dag på min studietermin kom ju ett jobberbjudande. Jag övervägde det noga och beslöt mig för att tacka nej. I går kom det ytterligare ett jobberbjudande som är såå skit intressant. Får se vad det kan bli...återkommer när jag kan berätta mera.

Nu åter till studierna :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina!

Och less är alltid more =)
När jag försöker få till more is more går det inget vidare, jag tycker det är svårt med dekosarna.

Kram

Malin sa...

Underbara LO:s! Spännande med ev. jobbet! Alltid kul att bli erbjuden ...och tack för en superhelg!
Vi syns!

Anonym sa...

Spännande med jobberbjudandet! Lustigt att de kommer när du börjat plugga. Men du tar nog rätt beslut ändå.