torsdag 2 september 2010

Kortmakeri!!

Här hemma har det varit lite scrapande på sista tiden. Full fart med skolböckerna heltid + 25% arbete. Förra veckan började Bobo skolan och Donny var på fiskeresa. Men nu bär det äntligen iväg i helgen till Nol och en 2 dagars mara, ska bli så kul. Kommer få träffa flera av mina bloggvänner!!

Eftersom det var fest i helgen så fick jag slänga ihop ett litet grattiskort till de 2 födelsedagsbarnen. En fiskare och en fixar/pysseltjej.

Lite fundersamt var det innan festen om det skulle vara ett bröllop på gång så då ville jag gardera mig med ett bröllpskort, ifall!!

Som ni vet så stängde ju Landstoken sin butik och jag blev av med ytterligare ett DT uppdrag. Gillar verkligen att ha DT uppdrag det ger mig inspiration. Men idag när jag kollade mailen så fann jag ett mail från Creative Scrappers. De sökte i sommras Gäst scrappare till sin skissida och de ville gärna att jag skulle vara med...

Åhh, så roligt. Så nu skall skissen tolkas och sedan kommer den att bloggas + gäst scraparnas alster på deras sida den 12 oktober!!

1 kommentar:

Malin sa...

Åh..grattis till gästuppdraget!!!Snygga foton!