torsdag 27 maj 2010

Scraplust igen!!

Idag fick jag sådan lust att scrappa...underbart. Har verkligen inte haft någon lust och det är inte likt mig. Normalt så är det en liten stund vid scrappbordet varje dag.

Jag kastade mig in på Veckans skiss för en liten tolkning av den!!

Min layout handlar om Musse. Förra helgen var vi på fiskeutflyk i Säm. Dagen startade vi med korv och bröd som TA bjöd på. Musse fick bara ketchup på sin korv, men när han får korven i handen så säger han med ilska i rösten- Jag gillar inte Sena... alltså senap...Ha ha vilka ideer!!



Känns skönt att vara tillbaka ;)


4 kommentarer:

Malin sa...

Välkommen!!!
Fräckt foto!

Chris_P sa...

jättesnygg tolkning! Visst är det skönt när det släpper ;-)

A'laEmmeli sa...

Superläcker!! Vill oxå gratulera dig till vinsten hos månadens utmaning! ♥ Kram Emmeli

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättehäftig LO!