lördag 27 februari 2010

Nytt DT uppdrag hos.....


Äntligen kan jag berätta om mitt nya DT uppdrag!! Jag är numera mkt stolt DT för....

Det är verkligen en ära att få inspirera och vara en del av teamet på Landstoken!! Blev jätteglad och stolt när Helena frågade om jag ville vara DT för henne och hennes butik!!

Tusen tack Helena för ditt förtroende.....

Så i veckan damp mitt första gigantiska DT paket ner i lådan (ca 3,5 kg). Fantastiska papper som nyheter från MMe, och The Paper Loft, massor av dekorationer i form av band, blommor, overlays, nyheter från Tim Holtz och massor mera. Ni kommer att få ta del av allt på landstoken´s blogg!!


Idag startar jag mitt nya inspirerande uppdrag hos Helena med en presentationslayout!


Jag har använt mig av den nya underbara serien från My mind´s Eye- Jack and Jill!!

Jag har dekorerat med band, blommor, charms och halvpärlor!!

Vita chipboard Thickers från American Crafts- Shoe Box har jag förvanlat till rosa genom akrylfärg och sedan ett tjockt lager glaze!!
Massor av information om mig och mitt första DT uppdrag, samt fullständig materiallista hittar ni såklart hos:
LANDSTOKEN och allt material hittar ni i SHOPEN!!



8 kommentarer:

Linapyssel sa...

GRATTIS!!!!!! Det var roligt att höra! Nu kan jag följa dig där och se vad fina saker du skapar!
Må så gott Kramar Lina

Linapyssel sa...

Glömde ju säga att Lo´n är ljuvlig!! Blev nog för uppspelt!!!
Kram Lina

Aase sa...

Åh vad roligt Hoppas du får många härliga uppdrag.
Kram Aase

A'laEmmeli sa...

STORT GRATTIS!! Va roligt att du blev designer för din favoritbutik... jag önskar dig all lycka till, det ska bli roligt att fortsätta se dina fina alster! Kramar Emmeli

Mill@n sa...

GRATTIS TESSAN!!! Jag ser fram emot att se vad du hittar på med dina paket för Landstoken framöver. Jag har varit sååå nyfiken på vart du varit på väg =o)Kram

Malin sa...

STORT GRATTIS!!!

Marianne sa...

Hallo tjejen. Grattis till nya uppdraget.
Hoppas allt är bra med dig o familjen.
Är inom o kollar varje dag, men ligger lågt själv.
Mycket kring jobbet, går mycket energi dit.
Vi ses den 20 iaf. hoppas jag.
Kram så länge.
/Marianne

E sa...

Åh va roligt! Och vilken snygg presentationsLO! Verkligen härliga papper o färger.
Kram kram