torsdag 25 februari 2010

Avslutning!!

Idag avslutar jag mitt DT uppdrag hos Stämpelstudion. Det har varit en kul resa!! Men nu är det dax för mig att gå vidare till........... Ja det får ni veta i helgen;)

Jag har altrat en träningsbok som avslutning. Hämtade en gratis kalender på Sparbanken!!
Har gjort den enkel med lite band, blommor och thickers. Självklart har jag glazat!!

Eftersom jag äntligen kommit igång med lite träning 4 dagar i veckan så ville jag gärna kunna anteckna lite och då passar denna kalendern perfekt!!


Tack Stämpelstudion för den här DT tiden!!


2 kommentarer:

Linapyssel sa...

Va fint!! Gillar Lo´n på denna behändiga träningskalender!! Ska bli spännande att se vart du ska inspirera härnäst!!!!
Må så gott Kram Lina

E sa...

Vad roligt att du har kommit igång med träningen och extra inspirerande med en så snygg träningsbok....nu måste du ju komma iväg så du får skriva i den;) Ska du till mässan i Borås? Jag ska dit på söndagen...Hoppas vi ses!:)
Kram