tisdag 2 november 2010

Utmaning- Monokromatiskt!!

Vilken ljuvlig helg vi har haft! Rekomenderar verkligen Vann spa & Resort!! Underbar mat och ljuvligt spa. Vi har verkligen kopplat av men även tränat 4 pass på gymmet, promenerat, badat i ispool, något jag aldrig i min vildaste fantasi trodde att jag skulle göra. Men detta var verkligen en ljuvlig och skärrande upplevelse. Har du inte provat- prova...grymt!!

En LO från maran i Alingsås som jag inte bloggat!

Camilla gav mig en utmaning i slutet på dagen- skapa något i monokromatiskt- svart/grått! Hade riktigt coola foton på barnens kusin Marcus. Han är en skatare och är riktigt duktig! Kolla bara bilderna.

I kväll blir det en härlig scrappkväll i Alingsås med mina fina scrappvänner...Ser jag fram emot! Måste nog börja packa lite kanske!!



Inga kommentarer: