onsdag 3 november 2010

Dt alster för Pappersbiten!!

Att scrappa stora foton är absolut något som jag vill fortsätta med! Idag inspirerar jag på Pappersbitens blogg med denna layout!

Har man ett riktigt bra foto så är det en dröm att scrappa med stort foto! På bilden ser ni senaste tillskottet i Bäck släkten! Min kusin Peter och hans goa tjej Fredrika har fått denna lilla dockan, Theodora. Så roligt med tjejfoton.

Jag har jobbat med ett nytt kit från My Minds Eye- Alphabet soup boy! Detta är ett kit med dubbelsidiga papper samt ett ark med die-cut. Härliga färger och tema på dessa papper. Lite knappar från BG och stickets från OA samt Scenic Route.
Ni hittar dem i Pappersbitens webbutik!!



2 kommentarer:

Malin sa...

Superfin!!!

Kan tyvärr inte komma på smyckepartyt :(

Ska se till att gubben byter jobb!!!

Hege sa...

Ljuvlig! Jag håller på att förbereda för att beställa nya foton snart - skall verkligen prova på en "stor-foto-variant"