torsdag 21 oktober 2010

Veckans skiss!!

Mitt alster denna veckan på Veckans skiss! Följer denna blogg varje vecka och försöker att tolka skisserna så ofta jag hinner.
Älskar att inspireras av skisser och tjejernas fina alster!

Denna veckansskiss var igentligen ingen favoritskiss, men just det är ju en utmaning! Så jag hoppade på den och tolkade den på mitt egna lilla vis!


Jag vred på skissen ett halvt varv åt höger. Jag har börjat att mista på det vita cardstocket och sedan blev det lite lager på lager. Sparsamt med dekorationer och mer fokus på Titeln!

Ett härligt sommarkort från en helt vanlig skön sommardag vid Malsön, med trevligt sällskap av Malin och barnen!
Underbart att se hur de fixar och trixar, bygger och bär vatten tillsammans! Och alla jobbar de åt samma mål :)
Det blev en låååång titel, det är så troligt att mixa massor av härliga teckensnitt, varför välja ett när man kan ha 6 olika!



3 kommentarer: