tisdag 19 oktober 2010

8 is enough del 2 för Pappersbiten!

Idag på Pappersbitens blogg, mina sista två alster i utmaningen 8 si enough!

Detta var ju vad jag valde att jobba med, 4 st mönsterpapper från MME, akrylfärg, stickersark, knappar och en fjärilspunch.

Min tredje lo blev från i sommras när vi än en gång var på Monster jam på Ullevie! I år hade vi köpt Monster Pitt pass. Detta betyder att man får gå in på arenan och kolla på alla fräcka, stora bilar
Jag har rivit 3 remsor papper som jag lagt på varann. Akrylfärgen har jag blandat med vatten för att kunna mista.

Bokstavsstickers, några fjärilar samt handskriven journaling!

Min sista LO handlar om Bobos Badkalas som han hade förra hösten....

Jag hade mycket papper kvar så jag använde i stort sett resten! De runda "bollarna" är utklippta ur ett av mina mönsterpapper. Dessa har jag ritat svart ram runt samt lagt på glaze

Ni hittar det mesta av materialet hos Pappersbiten!

Mitt DT uppdrag kommer också att fortsätta året ut på Pappersbiten...Jätteroligt!!


Inga kommentarer: