tisdag 12 oktober 2010

Creativ Scrappers!!

Jag har fått den stora äran att vara med och inspirera på Creativs Scrappers stora jubeleumsvecka där de firar sin 125:e skiss!!

Masssor av tjejer blev utvalda för att bidra med inspirationsalster till bloggen, och jag var en av dom lyckliga!!

Skiss nr 125 som jag har tolkat!

Jag valde att vrida på skissen, jag har använt mig av en favorit just nu- mist. Utstansade ringar i olika mönsterpapper samt knappar, band, rub-on ja jag tror jag har fått med det mesta!! Texten har jag valt att lägga längst ner. Lite spännande att lägga titel långt från fotot!

Detaljbild på en del av dekorationerna.



4 kommentarer:

E sa...

Jag såg din fina tolkning när jag va inne o kikade på alla fina alster och länkade till mitt bidrag på cs. Vad roligt att du fick va med o inspirera! Det är ju toksnygga skisser på den bloggen!
Kram Elin

Linapyssel sa...

GRATTIS Tessan!!! Gud va roligt!! Inte att undra på , din tolkning rockar!!
Kram Lina

Malin sa...

Så kul!!!!Grattis!

A'laEmmeli sa...

Superfin layout som jag fått äran att se live! :) Så kul med uppdraget oxå, välförtjänt skulle jag vilja säga! ♥ Kram!