tisdag 25 maj 2010

Helt arbetslös!!

Det verkar inte som vindarna blåser åt mitt håll just nu!! Allt känns riktigt pissigt, ingen lust ingen inspiration. Men jag har en normal vecka av 4:a när jag jobbar och denna veckan är bra. Men nu visar det sig att jag får bara stämpla 75 dagar när jag deltidsjobbar och inte 300 som hon på A-kassan trodde. Hur schemat ligger och hur man jobbar spelar ingen roll. Så nu får jag sluta med mina 25% siste Augusti också annars förlorar jag mina resterande 225 dagar och det går ju inte.


Så nu var det ett steg BAKÅT......igen!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad jobbigt!!! Tänk att allt ska vara så stelbent!!! Alltså tycker man i regelverket att det är bättre att du är 100% arbetslös än 75% arbetslös och ändå lite i arbete?!?!?!?!? Sjukt!!! Jag känner med dig, vännen!!

Kram

Mahlin78 sa...

Trist! Hoppas du hittar något annat! *håller tummarna* Kram