torsdag 18 mars 2010

Vintage inspiration för Landstoken!!

För ett tag sedan fick jag detta söta kortet på min mamma i min hand!! Detta passade perfekt till de papper jag fick i mitt DT paket fran Landstoken. Fantastiska Vintage inspirerade papper från Paper Loft och massor av underbara dekorationer.

Jag har använt mig av 4 olika papper och ytterligare klippt blommor ur ett av arken. För mig är Vintage: spets, rivet, lite smutsigt/gammalt, pärlor, charms....

På de blommor som jag klippt ut har jag lagt pappersblommor på, chalkat och använt mig av halvpärlor och snygga "snaps" från Tim Holtz.

Stora grymma foam bokstäver från heidi Swapp, Travel.
Mer information om detaljer hittar ni på Landstoken blogg och allt material finns i shopen!!



2 kommentarer:

Malin sa...

DITT finaste alster hittills alla kategorier!!!

Malin sa...

Supersnyggt!! Du är duktig på vintage ;-)

Kramis