tisdag 16 februari 2010

DT alster för Scrapbruket!!

Här kommer ett DT alster för Scrapbruket!! Korten är tagna på vår resa till Mallorca, Calá Dór 2006. Underbara minnen. Här är Bobo 3 år !!

Jag har fortsätt att använda mig av underbara rosa och röda papper från Capsule Collection, PMA.
Foam Stamps, Love PMA, dessa har jag stämplat med akrylfärg, målat konturerna med svart penna och sedan glace!!


Chipboard hjärtat har jag lagt på 3:d kuddar!!

Nästa vecka bloggar jag mitt sista DT uppdrag för Scrapbruket och även för Stämpelstudion...


Jag har nämligen fått ett fantastiskt roligt erbjudande från en av mina absoluta favorit Scrapbutiker. Ett erbjudande jag absolut inte kunde tacka nej till!!


Så mer om detta i slutet av månaden. ;) ;)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefin LO...gillar färgerna och härligt dekorerat:)

Chris_P sa...

jättefin layout!!