torsdag 17 december 2009

Det lackar mot jul!!

Ja det lackar mot jul!! Med stormsteg. Jag tycker alltid att det går fort efter sommaren till julen, men i år har det gått galet fort! Men det beror kanske på allt som hänt! Förarbeviste, en båt i trädgården, Bobo som började på förskolan och nytt fritis, Musse på nytt dagis och sedan en underbar uppsägning från mitt arbete....Ja det känns som det har gått i ett.

Men jag älskar den här tiden, och nu har det ju äntligen kommit lite snö och kyla...underbart. Jag har arbetat min sista dag för detta året, ledig nu tills den 11 januari 2010!! På Tisdags morgon packar vi in oss i bilen och åker till Branäs, här har vi spenderat de senaste 2 jularna och detta passar oss perfekt. Bara vår lilla familj, med massor av kvalitetestid, massor av skidåkning, snowboardåkning, pulkabus, god mat, tomte, julklappar, julmat och lungn och ro!!! Vad mer kan man önska sig och sin familj på jul!!

Idag bloggar jag denna LO,n på Stämpelstudions blogg! Ännu ett alster med underbara papper från Webster´s pages.....
På bilden ser ni min pappa till vänster och hans lille bror Hasse!!
Ni hittar allt om uppdraget HÄR!!

Njut av dagarna fram till jul och låt inte alla måsten ta över det härliga med julen;)
Kram kram på er!!!!

Inga kommentarer: