lördag 14 november 2009

Per moberg & Gravv test!!

Till Magdas scrapfeber var en av utmaningarna att scrappa med 3 eller fler kort. Jag hittade dessa fantstiska bilder när vi fick reda på att lilla Musse låg i magen!! Då var vi i väg i Spanien på Mallis och hade en underbar semester!!


En annan av utmaningarna var att inspireras av Per Moberg och hans nya kokbok! Jag och Linda var nere på bokmässan veckan före och träffade då Per i en av sina signeringsmontrar!! Självklart var det att scrappa ett kort av kocken själv!!



1 kommentar:

Marianne sa...

Men Tessan, han heter ju MoRberg... Inte Moberg.

Fick nästan skrämselhicka när jag läste din titel på inlägget ;-P Kärelk växer o barn nummer 3 var min tanke...hihi. Tji fick jag för det. Riktig rolig LO iaf.
Trevlig helg o kram.
/Marianne
(ps. din blogg uppdaterar inte min blog..."