fredag 20 november 2009

Äntligen helg!!

Ja då var det äntligen fredag igen!! Det är lååånga veckor nu. Först får man beskedet att man blir uppsagd, och det gör att man inte vill tillbringa 5 minuter till på sin arbetsplats...sedan MÅSTE man hoppa på heltid (jag har jobbat 85%det sista, varit ledig varannan fredag, underbart!!) och sedan skall man härda ut 5 Jävla...månader!! Ja ibland är det bara för jävligt!! Förutom detta har jag valt att hoppa av ett tag på scrappizredaktionen....känner att min inspiration och min tid inte räcker till för att inspirera andra när jag inte är inspirerad själv!! Kommer nog sakna det, men som sakt ...jag kan alltid återvända, när lusten kommer tillbaka!!

Men nog om tråkigheter;) I morgon bär det av till Hamburgesund, det är dax att köra lite båt! Rättare sakt 20 meters båt!! Ha ha, detta skall bli spännande. Ivårat förarbevis ingår en del praktiskt prov och detta skall utföras i morgon med 15 andra glada båtägare!!
Håll tummarna för mig!! Lite härliga bilder kommer i morgon kväll från en förhoppningsvis solig och alldeles underbar dag på bohuskusten!!
Trevlig helg alla!!

Kram kram......

4 kommentarer:

Catarina sa...

klart vi håller tummarna för dig...

Malin sa...

Livet suger ibland, det är känt. Men har man bara sin familj så klarar man det mesta! Och vänner förstås ♥
Men nu har du ju din chans, som vi har pratat om och det kommer säkerligen komma något gott ur detta!

Hoppas det har gått bra ute på havet idag!

Kram vännen

Vonna sa...

Håller tummarna för dig. Är säker på att lusten att skapa kommer tillbaks snart.
Kram

mill@n sa...

Men du vad unket!! Med en såpass driftig tjej kommer det säkert att lösa sig. Trots att det känns segt att jobba vidare (vilket säkert också är påfrestande) är det bra att ha lite tid på sig, eller? Är säker på att du kämpar vidare och att kreativiteten kommer åter snart. Jag håller en tumme för dig!! Kram