söndag 28 december 2008

Borta bra men hemma bäst!!!

Ja då var julveckan över!!! Oj så fort det går....Vi har haft kanonväder alla dagar, sol, ingen vind och -5-10 grader....
Jag gjorde åter debut på min snowboard bräda...den har vilat i 5 år..så det var på tiden att den fick komma ut...Och det gick sååå bra, när jag väl kom upp i liften...I branäs har de bara knapplift och det är sååå j...vla svårt, men skam den som ger sig...Väl uppe så blev det fantastiska åk...roligt att man inte tappat stingen, fast min ringa ålder :)
Musse har suttit på Pappas rygg, och Bobo har åkt själv hela tiden...så kul att vara ute i backen hela familjen...
Skönt att vi har 1 vecka till att se fram emot...Vår vecka med kompisarna i Vemdalen.....

Nu suger det redigt i scrapp tarmen så det blir att plocka fram grejerna i morgon. Scrappers söker DT så det blir att göra ett nytt försök.... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter riktigt härligt med snö och snowboard! :D. jag längtar till nästa vecka, då jag också kommer få åka ner för backarna ;)

Ha det bra, Kram Hanna