måndag 31 oktober 2011

Sista dagen på Stayhard!

Då har dagen kommit som jag inte riktigt har förberett mig på. Min sista arbetsdag på Stayhard. För ett år sedan när jag skrev i min blogg lät det ungefär såhär: Har fått schansen att börja jobba på Stayhard, vilket drömställe.... Ja nu var planen för mig någon annan. Efter ett års arbete med massa nya utmaningar så har jag den senaste tiden jobbat mot klockan, viss tids anställning med 1 månad i taget. Ett jobb, men inte drömmsenariet direkt. Planer kring familjen, resor mm kan man bara glömma. Att jag ett år senare skulle sluta trodde jag aldrig.

Men förra veckan fick jag ett samtal från en kompis som skulle förändra min framtid. Jag spillde ingen tid utan redan nästa dag tog jag mig till arbetsplatsen och presenterade mig. Samtalet och mötet gick riktigt bra och jag åkte därifrån på moln. Spännande, skrämmande, utmanande....Ja vad skulle jag nu göra.

Men allt gick bra. Jag tackade JA till tjänsten och kunde med flaggan i topp tacka nej till ytterligare 1 månads förlängning på Stayhard. Känns jobbigt men framför allt har jag fått chansen på ett nytt spännande företag, med nya spännande uppgifter.

Men nu skall jag jobba på och slutföra mitt arbete här på Stayhard.

Till alla mina tjejer vill jag bara säga att jag kommer sakna er oerhört mycke och jag önskar er all lycka i framtiden, ta hand om er!! Kramar i massor till er!!





1 kommentar:

Malin sa...

Grattis!!
ärligt att det har löst sig för dig! Vill vet meeeer! :-)

Kram