söndag 2 oktober 2011

Bildbevis!

Förra helgen släppte min scrapptorka och jag hamnade vid mitt älskade scrappbord igen! Tänkte visa 2 av de 4 layouterna jag scrappade. De resterande 2 kommer snart i en blogg nära dig!

På Nol träffen testade jag på att göra distressrutor, oj vad roligt det var med en ny teknik. Kännde direkt att jag ville föra över detta till mitt scrappande. Så här har jag skapat mig en liten ruta med min allra första egna distressdyna, färgen heter "barn door" och är en härlig röd färg!
Jag har scrappat om en favoritplats på denna jord, nämligen Kärringön! Fotografen heter Musse!!



Ett par skisser fick jag till också, här kommer en av dom + min tolkning!








Ytterligare ett kort från Kärringön. Här ett kort när vi får besök av goda vänner! Härligt när man kan sammanstråla under semestern för en stunds tjöt och lite god mat!!




I går var jag på mara i Vårgårda och hade en underbar dag. 6 layouter samt 1 kort blev det. Skall fota lite bara så kommer de upp senare i bloggen. Lyckades med en framröstad vinst också...Mkt roligt! Tack scrapptrion, Malin Anna och Eva för ytterligare en fullträff!!




Nu skall det bli lite ölprovning här och film!!










2 kommentarer:

Frida sa...

Väldigt fint!

Malin sa...

Tack, själv för att du förgyller vår mara!!