onsdag 14 september 2011

Inte en dag för sent!

Hej alla mina kära bloggvänner! Äntligen har jag hittat till min blogg igen. Det var så längesedan jag var här och bloggade så jag kom inte ens ihåg mitt lösenord...Helt otroligt. Nu skall vi råda bot på Bloggtorkan för den här gången, och även scrapptorkan hoppas jag.

Denna sommaren har varit en toppensommar. Massor av roliga utflykter, härliga dagar på vår pärla Kärringön + en resa till fantastiska Italien. Jag kommer blogga både kort och alster från dessa resor.

Jag börjar med ett alster från helgens härliga scrappträff i NOL, tusen tack Lina för en härlig helg med massor av god mat och pyssel!
Den första LO.n är på Musse när vi var i Danmark i somras och besökte badhotellet. Vilken lycka att Nicke Nyfiken dök upp på båten.



Innan sommaren lyxade vi till oss med en hotellnatt i Skövde för att under helgen besöka Stellas lekland samt äventyrsbadet. En mkt trevlig helg med bad, lek och resturangbesök!


Favoriterna för mina killar om de själva får välja!!


Nu skall jag laga lite gott käk till mig och Donny för att sedan mysa ner oss i soffan med film och popcorn....Förkyldningsmys blir det!!