måndag 3 januari 2011

Nyår 2010/2011

Ännu ett år har passerat. För mig var det ett av mina värsta och bästa år!! Året började med att jag blev arbetslös. Att bara vara hemma var en riktig pärs, det är först då man verkligen uppskattar det dagliga arbetet, arbetskamrater och en vettig sysselsättning.
Jag fick ta mig i kragen efter ett par månader för att inte helt tappa mig själv, så jag betsämde mig för att börja plugga på distans. Detta var riktigt roligt och nu är jag så glad över detta beslut!

Slutet av året blev ju en riktig bra, ett arbete igen och bara 4 minuter bort och på ett av Herrljungas mest växande och framgångsrika företag just nu, näömligen Stayhard.se. Här har jag fått min efetrlängade chans att få jobba på kontor som Ekonomiassistent som har varit mitt mål.

Ja det är verkligen sant det de säger...Allt löser sig till sist :)

Så med detta härliga gäng och goa vänner firade vi gladerligen in det nya året- 2011. Jag är helt säker på att detta kommer bli ett fantastiskt år för mig och för min älskade familj!!!

God fortsättning till er alla !!!!!!!




Inga kommentarer: