tisdag 14 december 2010

Julstök & DT uppdrag!!

Efter en veckas sjukdom med snorig näsa, feber och luftrörsinflamation så är jag sakta på väg tillbaka. Jobbat hela dagar samt pluggat och varit sjuk! Ja det är tur man är kvinna och kan göra många saker samtidigt!!

I Söndags fick jag lite julstökstid över och satte igång med att altra tänsdsticksaskar, altrade mina handrullade honungsljus, bakade egna(misslyckade)pepparkakaor och gjorde fina påsar.
Julkorten fixade jag på den mysiga lilla träffen jag hade med Marianne och Camilla !!

Det är så roligt när man kommer igång...

I morgon är det dax för ett DT uppdrag för pappersbiten igen. Den här gången en altrad godislåda till Musse. Nyheter från ljuva Eccp Park- Little boy!!

Ett Dt uppdrag som jag presenterade förra veckan. Julkort med lila maja Design papper i Vintage stil... Ja det var verkligen en utmaning, men roligt var det...
Jag tillåter mig att ligga lite lågt med bloggen just nu. Har fått fler timmar på Stayhard att jobba och är i slutet av min distanskurs. Skall fokusera på detta!!

Ha det så skönt alla i denna härliga julstökstid!!


2 kommentarer:

Gitta sa...

Äntligen är du tillbaka!
Hoppas du har läst mitt mail ang.den 19/12. Vilka fina saker du gör. Du är inte bara kvinna du är en fantastisk kvinna.
Kram

Marianne sa...

Hallo vännen
Hoppas allt är ok och ni är laddade inför julen.
Kollade vädret för våran del igår, o det skall bli -25. Huttemegtu....
Stellas söker ny DT, kanske nått för dig.

Har l'mnat över 5 påsar med lite papparkakor, marmelad o hemgjord kola till fröknarna. Mycket uppskattat kan jag säga.

Kram o trevlig helg
/M