onsdag 10 november 2010

DT layout med Skolfoto!!

Onsdag och bloggdag hos Pappersbiten. Då var det nya fina skolfoton i massor!! Vi gör oftast inte så mkt med dessa foton, kanske mormor får ett av kortet i ram till julklapp. Så jag bestämde mig för att scrappa 4 st i lite olika storlekar på samma LO.

Jag har använt mig av både färg & svart/vitt på samma LO, skapar lite annat intryck. jag har använt mig av papper från mme, Alphabet soup, die cut från samma serie samt en overlay från Basic Grey!

Lite olika teckensnitt,,,

Die-cut stjärnor och regnbågar som jag markerat med svart penna. Stjärnorna ligger också på 3.D kuddar.
Ni hittar det mesta av materialet hos Pappersbiten.
Önskar alla en härlig dag i snön!!



3 kommentarer:

Pillan sa...

Så mycket fint du gör!! :-)
Tror jag ska kopiera din idé och göra en "skolfototavla" på barnen...

Hege sa...

Riktigt fin LO. Vilken cool ide'!

Lilla07an sa...

Fin LO :)