fredag 4 juni 2010

Månadens utmaning!!

Ny utmaning hos Månadens utmaning!!
Inspireras av skissen och skapa kort eller en LO utifrån denna!!

Jag tolkade bilden på följande sätt!!

Jag har genom våra år i huset lagt ner mkt pengar på perenner och rosor. Vill gärna ha massor av härliga blommor i massa härliga färger, ja typ som bilden här ovan...

Men istället så har Kirskålen tagit kommandot i mina land och numera ser det ut som ovan, f**n vad jag hatar detta ogräs. Det värsta är att det bli bara mer och mer för varje år!!

Så jag tyckte detta kortet passade utmärkt till utmaningen!!


2 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
En jättefin LO du gjort och det på Kirskål......inte illa!
Tack,för din medverkan i Månadens Utmaning!

marit sa...

Vi åt en jättegod variant av spenatpaj fast med kirskål.
Man måste förvälla den först och sen har man fetaost i.
Jättegott sätt att bli av med ogräset på =)