tisdag 4 maj 2010

Vintage LO!!

Jag scrappar inte så ofta Vintage, men det händer. Jag tycker det är riktigt kul att göra "vintage" layouter till gamla kort!!


Denna LO,n är på min älskade farmor (som tyvärr inte finns med oss längre) och min farfar. Kortet är taget på deras gemensamma 85 års kalas som de hade 2007!!

Vintage för mig är rosor, rivet, chalk och pärlor!!

Mycket dekorationer i sammarbete med varann ger en härlig effekt, speciellt till Vinatge tema!!

Denna fantastiska stans från Tim Holtz fick jag i DT paketet från Landstoken. Fantastisk att jobba med. Den består av ett helt bottenhjärta, som jag här stansat ut i ett papper med text på. Ytterligare ett hjärta i konturer + vingar. Vingarna har jag först glazat och sedan lagt craccle paint på. Självklart är det chalkat på kanterna.
Denna fantastiska stansplatta från Tim Holyz hittar ni hos Landstoken!!


Inga kommentarer: