onsdag 19 maj 2010

Underbara dag!!

Vilken underbar dag!!
Jag kände att jag behövde lite miljöombyte och bjöd med Malin och barnen till lunch och fika vid Malsjön!!
Helt underbart, solen gassade från blå himmel, Thai/Nudelsallad till mig och Malin och korv med bröd till barnen. Ja lite ny inspiration fick jag allt med mig hem.

Malin ständigt med kameran i högsta hugg!!
Musse busar med Oliwia!!

Fika måste man ha...bullar och chokladmuffins!!
Snygga glasögon mamma har!!

Oliwia & Bobo!!

Dagen avslutades med en liten promenad i vattenbrynet!!
När jag kom hem hade lite av mina nybeställda kort kommit, så ikväll gör jag ett nytt scrappförsök.....




2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Åh vilken underbar dag! Här har vi mest 4 nyanser av grått :-( Längtar verkligen till solen kommer fram!

A'laEmmeli sa...

Ser ut som ni haft en fantastisk dag och vilket väder sen, jättefina bilder som jag ser fram emot att se scrappa sen! ;)