söndag 9 maj 2010

Twilight LO!!

Ha, ja det kan ju verka lite tokigt att scrappa om en film. Men Magdas hade en sådan perfekt utmaning till detta kort!!
Välj en sång titel eller en rad från någon låt, på kvällen när jag läst om tävlingen så var det -Så skall det låta, och där med var Alexander Ryback med låten I´m in love withe the fairytale!!
Perfekt för jag har verkligen fallit för denna underbara saga!! (snart släpps 3:an Eclips)
Så det blev en liten LO om Twilight Saga!!

Absolut en LO att drgla över när man kikar på dessa om si sådär 30 år!! Ha ha ;)

Ännu en utmaning var att scrappa efter ett skivomslag!! Min LO handlar om kusin Malins första möte med lilla Musse!!
Älskar verkligen dessa ljuva papper från Bo Bunny!!

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Oj här har det verkligen hänt grejer och jag har missat att kommentera allt fint! Gillar twiglight-layouten, du har verkligen fått till färgerna där! Den blev så läcker, lika så den med BoBunny, tycker det kan vara lite knivigt me deras bakgrundspapper men du har verkligen fått till det, däremot älskar jag deras lekfulla mönster! Kraaam igen! ;)