onsdag 12 maj 2010

Scrappträff och dubbel LO!!

Dubbel LO är något jag aldrig gör, har gjort typ 1 i min scrapkariär!! Men månadens utmaning hos Magdas var just att skapa en dubbel LO med brads!!
Det är faktiskt rolig med dubbelLO då man kan få med mer kort!!

Layouten är från sommaren 2007 då vi besökta Nöjesparken utanför Varberg " Fun City".

Har ni inte varit där och har mindre barn så är denna verkligen att rekomendera. Allt ifrån Tivoli, vattenland, djur, rodelbana, westenland mm. Kika in HÄR för mer info!!


Inne på Lina´s blogg hittade jag förra veckan en Scrapträff som kommer gå av stapeln första helgen i September!! Kastade mig över mailen och bokade 2st platser till mig och Malin.
Nära, billigt, bra övernattningsmöjligheter och härliga scraptjejer...vad mer behöver en mara innehålla!!

Detta ser vi verkligen fram emot!!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Snygg dubbel LO. Blev riktig bra ju. Har heller aldrig testat det,men får nog fundera på saken.
Trevlig helg
Kram
/M

Malin sa...

Jag gillar att dubbel-LO:n är "osymmetrisk" alltså att du utnyttjar mer CS på ena sidan och lite mindre yta på andra. Fastän det är dubbel-LO så känns den clean! ;-)

Kram kram

Linapyssel sa...

Hej Tessan!! Do är för go som puffar för träffen...det uppskattar jag väldigt!!!

Emmelie kommer, men det visste du säkert redan!! Det ser ut att bli ett stort uppbåd av DUKTIGA pysslare!!!

Fräsch dubbel Lo den gör mig nyfiken!!! Du är så duktig min vän!!!
Kram Lina