måndag 19 april 2010

Spännande dag!!

Idag är det en spännande dag i dubbel bemärkelse!! Jag har ett möte med en Rekryteringskonsult från Temp Team i Göteborg ang ett mindre uppdrag i sommar på ett företag i Herrljunga. Toppen att få presentera sig och visa vem man är för senare arbetstillfälle!!
Spännande!!
Sedan i kväll kl 18,30 vill jag att ni håller en liten tumme för mig...då skall jag skriva mitt skepparexamensprov...Är riktigt nervös, har inte riktigt haft 100% fokus på detta då det varit så mkt med arbetslösheten och uppsägningen. Men det är samtidigt skönt att få skriva så man kan få det ur händerna. Redan nästa Måndag startar en ny kurs som jag och Donny skall gå tillsammans, VHF- det är en anropningsradio som vi har i båten och för att få använda denna måste man ha tillstånd och certifikat. Och nu är det ju lika bra att köra på så har vi allt klart när Mariá Thereseá skall sjösättas!! (som tyvärr inte kommer bli denna sommaren)

1 kommentar:

Linapyssel sa...

Håller alla tummar och tår i kväll för diig!!!
Kram Lina