lördag 3 april 2010

Scrapp, CC och Edward!!

Vilken härlig start på en lååång ledighet!! I torsdags kom Malin till mig för att scrappa. Det blev god mat, goda kalla öl och några layouter till Scrappiz CC!!

Först ut tolkade jag en skiss!!


Den andra utmaningen jag tog mig an var en teknikutmaning, här skulle minst 5 av de 8 teknikerna vara med. Jag valde stämpla med annat än stämplar, kladda med färg, figurklippa,riva samt använda filt eller tyg!!

Har då äntligen sett på Twilight filmerna!! Alla pratar så mycket om denna underbara saga om tjejen som blir kär i vampyren Edward!! När jag såg filmerna i veckan blev jag verkligen HELT förälskad i denna ljuva saga....Oj oj.....
Malin är lika kär i filmerna som jag så vi avslutade våran lilla scrappträff med fredagsfrukost framför Twilight!! Underbart!!
Nu läser jag böckerna också....I LOVE :)



1 kommentar:

Malin sa...

Snygga layouter ju, men den här gången brädades de av bilden på Mr Cullen ;-) I love. I love. I love. *djup suck*

Kram och tack för en underbar kväll/dag!
/M