onsdag 21 april 2010

KAOS

Vilken vecka. Startade i Måndags med en träff med Rekryteringskonsulten Malin- som ni vet så resulterade detta mötet i ett lite mindre jobb i sommar. Det bästa med detta "lilla" jobb är ju att man får in en fot och få en chans att visa vem man är.
Senare på kvällen skrev jag ju min kustskepparexamen och klarade detta galant.

I går när jag tömde brevlådan så hittade jag dennna underbara KAOS från söta Emmelie... Tusen tack Emmelie! Detta är min första KAOS så den är verkligen speciell. Emmelies motivering var verkligen värmande och mkt uppmuntrande. Jag återkommer mer om detta senare.

Var på Arbetsförmedlingen också, och fick träffa en handläggare för att utforma en handlingsplan, detta stället känns som en POLIS- instans, söker du jobb aktivt? Vad f..an tror dom!! Att man sitter på röva hemma eller, man måste ju söka jobb!!

Som om det inte vore nog för en vecka- I går kväll fick jag ett telefonsamtal från ett arbete jag sökt för ca 1 månad sedan- Ekonom & Administratör på ett mindre företag. De undrade om jag ville komma på en Anställningsintervju nu på Fredag...Äntligen!! Ska bli såååå spännande att få visa vem jag är....

Och sedan är det grädden på moset-----Hela helgen i Rottne!!
Ja vilken vecka!!!

2 kommentarer:

A'laEmmeli sa...

Åh va glad jag blev att du blev så glad! Jag gör ju inte så mycket kort så det fick bli ett rätt enkelt men så klart välment! Ser oxå fram emot att ses till helgen, va roligt det ska bli!

Härligt att jobbsökandet verkar gå bra! Jobb i sommar och anställningsintervju - verkligen inte illa! Jag håller alla tummar och tår för att du ska får det! :)

Stor Kram Emmeli

Anonym sa...

Grattis till KAOS:en!! Du är väl värd den!!

Lycka till med intervjun, håller alla tummar här hemma för att det går vägen!!!

Kram