fredag 16 april 2010

CC på Magdas!!

Då var det dax för Magdas Scrapfeber igen, 9 April-9 Maj !! Jag har ju varit med flera gånger innan så självklart måste jag ju vara med nu också!! Beställde paketet som damp ner förra veckan. Massor av fina scrappsakler, blev jättenöjd. Nya snygga papper från Maja Design, Cosmo Cricket, Bo Bunny mfl. Dekorationer och underbara rosa Thickers!!
Utmaning nr 3 var den jag startade med! Här skulle man använda minst 8 mönsterpapper, cirklar i någon form + att fotot skulle ha fotomatta.

Jag skapade en LO med 8 mönsterpapper från kittet, Cosmo Cricket serien. Ritade ringar med svart penna samt Rub-on!!

Utmaning nr 6 var att "lifta" en LO eller kort från Karin B, jag har valt att lifta " 4 dagar kvar, ni hittar den HÄR!!

Valde denna stilrena enkla LO som min lift för jag ville ha en stilren LO till detta kortet på Donny & Daniel. Har använt wellpapp, Bazzill Just the edge samt en chippboard dekoration.


Inga kommentarer: