måndag 29 mars 2010

Skisstolkning och vår!!

När våren smyger sig på så är min första känsla att jag måste ha penseér!! Älskar att få plantera dessa underbara vårblommor, gärna tillsammans med påskliljor!!


Min tolkning av Fredagsskissen på Landstokens blogg!!


Idag har jag en utmaning framför mig!! Skall på min kurs genom TRR få träna på en riktig arbetsintervju!!Jag har sökt ett jobb och skickat in mina papper, det är en rekryterare från Manpower som kommer göra intervjun. Detta känns oerhört jobbigt och nervöst då jag typ varit på en intervju i hela mitt liv!!
Men med några kloka och väl valda ord från min goa vän Malin så skall det nog gå vägen;)

2 kommentarer:

Anna sa...

Å va fint det ser ut med dina planeringar !!
Jag har också gjort det, kliar i fingrarna nu när snön försvinner och solen kikar fram =)

Ann sa...

Superfint o så härligt med blommor o vårbilder. Vi längtar nog alla efter sol och blommor efter denna vintern. Kul att läsa din blogg, fina skisser. //Ann, RosenBoden (www.rosenboden.se)