onsdag 10 mars 2010

Hjortgården!!

Snön ligger fortfarande djup ute men nu känner man verkligen att våren är i antågande. Älskar ljuset som möter en på morgonen när man kliver upp ur en varm säng!!


I helgen fick jag scrappat en LO från en underbara vinterdag men Fam Dahlgren. Vi tillbringade ett par timmar på Hjortgården i Alingsås, grillade korv, drack varm cholkad och åkte puka och stjärtlapp...en underbar dag som vi kommer att minnas med glädje....
I Måndags var vi hos vår Revisor...Det är nu bestämt att de skall ta över mitt arbete med den administrativa biten så snart så möjligt....Nu är det verkligen definitivt, om 3 veckor jobbar jag min sista dag på Skogsfamiljen. Det känns skönt på ett sätt att komma där ifrån då det har varit tungt och turbolent de 2 sista åren...Men det kommer kännas så sorgligt på samma gång. 10 år ger ju ganska många minnen och många härliga arbetsdagar också!!
Det är mycket grubbel just nu...och jag känner mig otroligt trött av hela situationen....


Inga kommentarer: