torsdag 25 mars 2010

Extensions!!

Idag inspirerar jag med papper från MME serien Jack and Jill hos Landstoken!!
Jag hittade ett gammalt kort på mig från 2004 då jag satte i Extensions i mitt hår!! Min dröm har alltid varit att ha långt hår. Så jag hittade en frisör som inte var så dyr, och så "vipps" hade jag långt hår. Grejen med Extensions är att det är inte alls som vanligt hår, så det slutade med en stor trasselboll efter några månader och 10 timmar att få bort " skiten"...
Men det är ju kul att ha testat!!

Mer information om materialet finns på Landstokens blogg!!

1 kommentar:

Linapyssel sa...

Morron Tessan!!
Hiii va snygg du var i sjöjungfruhåret!!! Jag kan tänka mig va mycket jobb det var att sköta....inte kul när det förvandlar sig till ett fågelbo!! Jag håller på att komma tillbaka till min ljusa hårfärg efter att ha varit väldigt mörk typ ett halv år...och det är inte helt enkelt...efter en sisådär 7 avfärgningar så är håret påskfint om man säger så...gult med inslag av morot!! Mössa på!!

Nu till alla fina Lo´s du gjort gillar den där med Malin jätte mycket, alla fina detaljer och lilla charmen!! Sååå fin!!

Ha en bra dag kram Lina