fredag 5 februari 2010

Vilken härlig fredag!!

Idag måste jag ge mig själv en klapp på axeln!! Jobbar hemma idag, så istället för att åka hem och sjunka djupt ner i soffan med kaffekoppen så blev det morgonsim...Underbart skönt, simmade 1000 meter. Det är (för mig iaf) så svårt att hitta bra tillfällen att få motionstid, hemma 17 tiden, barnen, middag, nattning och vipps så har klockan blivit 20 och då är det inte mkt ork kvar hos mig...Så detta alternativet att sticka iväg innan jobbet börjar är ju kanon, kommer försöka med detta minst 1 gång i veckan.....

En layout blev det igår till
Magdas invigningsfest, jättekul med extra utmaningar.

Det var en skiss som skulle tolkas, och jag hade det perfekta kortet på lilla Musse i maggen!! Ett svårscrappat kort men nu äntligen var det dag. Jag har använt en supersöt liten giraff overlay, lite rubons och några "tickers", stickers från Basic Grey och ett litet hjärta i filt!!

Ikväll blir det lite vuxentid för mig och Donny, mysigt!! Det blir käk och bio... På tal om bio...vi var med jobbet i Göteborg i Tisdags och kollade på Avatar i 3;d...herregud vilken fantastisk film, helt underbar, en riktig storfilm...SE DEN...I 3:D


Sedan till ytterligare en jätterolig grej, jag fick idag, eller igår min första blogg awward;) kul!! gud vad glad jag blev...Jag fick denna av söta Emmelie!! Återkommer med vad jag skall skriva och vem som kommer få mina awarder!!

Ha en underbar Fredag!!


Inga kommentarer: