måndag 11 januari 2010

Tävling!!

Jag tycker det är roligt att i början på varje månad kika runt hos olika butiker och bloggar. Det är massor av roliga tävlingar som läggs ut hos de flesta under första veckan på månaden.

Jag hittade en kanonfin skiss hos Pyssellyckan
Så här blev min tolkning!! Kortet är på min syster när hon tagit studenten. Ett kort som legat i lådan ganska länge. Jag har inte riktigt fått någon känsla för vad jag skall göra med kortet. Men när jag såg skissen så viste jag direkt. Härligt när det bara kommer till en.


Idag har jag börjat jobba, hemmifrån som tur är. Men i morgon är det dax att åka till Skogsfamiljen igen. Kan inte säga att jag har någon större lust eller inspiration för att tillbringa mer tid där. Men det är iaf så att det kommer LÖN varje månad om man jobbar, så det är bara att köra på.
Som tur är finns det annat kul här i livet som får fylla mig med glädje, givetvis min familj men också lite kul inom scrapvärlden. Mer information kommer i veckan ;)

Inga kommentarer: