fredag 4 december 2009

Julbord á la USA!!

Då var det helg igen! Konstigt, fast jag numera jobbar heltid och vill inte vara på mitt jobb så går veckorna galet fort.
Idag, rättare sagt i kväll, bär det av till Jultorp Ranch för lite julbord med Amerikanska influenser. Det blir show, line dance och kanske en ridtur på Buckel barrel ( mekanisk tjur). Har inte varit på Jultorp nu på bra länge!! Saknar hästarna och mina ridstunder där. Får ta tag i detta när våren kommer.

Här kommer en LO på lilla Donny som jag bloggar idag på Handstämplats blogg. Detta är mitt sista DT uppdrag hos Kajsa, då hon har bestämmt att lägga Handstämplat på "hyllan" ett tag.

Så nu har jag minimerat mina uppdrag till hälften. Har även slutat på Prickiform och på Scrappiz....Men nya uppdrag kommer komma redan efter jul.
Ha en skön helg!!

Inga kommentarer: