måndag 26 oktober 2009

Lite Vintage!!

Hemma och igång på arbetet igen efter en underbart rolig helg i Rottne!! Det blev 11 st LO,n gjorda, mycket god mat, roligt sällskap och lite gott vin på kvällen!! Tack tjejer för en härlig helg och Tack Helena på Landstoken för ännu en kanonträff.....

Jag har kommit över lite kort från Farmor och Farfars album som jag har scrappat i helgen. Denna LO är på farmor och lilla killen Hasse. Årtal runt 1963 tror jag, skall kolla upp detta närmare!!

Här är en LO på Hasse sittandes i det sköna gräset!! Detta var en utmaning där man skulle scrappa i färgerna efter de kläder man hade på sig.

Här är ett underbart kort på min pappa när han är ca 6 månader. Kortet ät taget 1949. Denna LO blev jag dessutom 3:a med i en av tävlingarna i helgen. Detta var en skissutmaning och det var röstning !! Jättekul....

Fler LO,n från helgen kommer komma under veckan!!
Nästa år den 25-26 April är det dax för Rottneträff igen, längtar redan!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, vad fina de var!!! Jösses, människa, fick du till 11 LO på en träff?!?!?!?!?! Jösses, det lyckas inte jag med på en - nääe, ta två förresten - månader ens!! Starkt jobbat!! Ska bli kul att se allesammans!!

Kram

Vonna sa...

Verkligen jättefina. 11 st låter väldigt mycket, hur hann du det?
Kram