måndag 7 september 2009

Underbar helg!!

Då var vi hemma igen efter helgens Scrappmara i Halmstad!! Vilken underbar helg jag har haft med Ann och Emma!! Emmas föräldrar har en jättefinstuga/hus nere i Hälviksstrand strax utanför Halmstad. Så vi packade bilen redan i Fredags och tuffade ner. Kom ner i bra tid så det blev 2 flaskor vin och lite gott tilltugg!! Mums!!
Lördag och söndag har det bara varit pyssel, mycket roliga tävlingar och mycket trevligt sällskap!! Är lite stolt för igår blev en av mina LO,n utsedd som vinnare i en av skisstävlingarna!! Emma hon var med i tävlingen gör ett eget minialbum och hon vann den tävlingen!! Grattis igen Emma. Det bästa av allt var att hennes pris var en skärmaskin....och hon har ingen så hon har lånat Anns hela helgen.

De sista på dagen igår var en extra utmaning där man skulle scrappa på 20 minuter hur helgen hade varit!!

Så här blev min LO!!


Det kommer fler Lo,n under veckan...lyckades med 13 st och jag är "skit"nöjd med alla!!

Toppen, tack än en gång tjejer för denna underbara helg, nästa höst åker vi i gen....

3 kommentarer:

Malin sa...

Låter som ni har haft det härligt. Bra jobbat i tävlingen!

/M

E sa...

Men du är ju tokig, 13 LO, grymt bra jobbat! Den här va ju jättefin, det enkla kan bli så bra:)
Kram från långsamma scrapparen:)

Anonym sa...

Ja, underbart roligt var det så jag ser fram emot en repris nästa år!!!Lite trött och sliten, eftersom det inte blev så mycket sova....så roligt att du vann, Lo:n är supersnygg och du är sååå duktig!!! kram scrap-Ann