torsdag 6 augusti 2009

13/36

Skapade en LO på barnens goa kusin Malin som fyllde 13 år nu i Juni!! Har använt October Afternoon papper, knappar och chippoard dekos mm

Idag fick jag min födelsedagspresent av Donny, lite tidigt (jag fyller ju år först på lördag 36 år, hallå vart tog åren vägen!!) men idag skall vi in till Borås och gå på bio...i detta underbara väder. Måste ju bara se den nya filmen med Jonny Depp, Puplic Enemies. Sedan skall vi gå ut och käka och jag iaf...skall dricka lite gott vin!!

Otroligt lyxigt att vara barnlediga 2 gånger under samma vecka, det händer inte sååå ofta! Skall bli skönt att mysa med min älskling!!

2 kommentarer:

catarina sa...

Grattis i förskott... Men du är väl som jag??? bara 25 =)

Hoppas vi syns snart, så man kan få lite ideér från dig...

Malin sa...

Låter ljuvligt!