tisdag 2 juni 2009

Dt uppdrag föpr Handstämplat!!

Hallå alla bloggläsare i sommarvärmen! Idag är det jag som inspirerar på handstämplats blogg
Mitt DT uppdrag som var att skapa 2 kort och LO med tema sommar!

Dessa färger för mig är = sommar.Jag fick jobba med underbara papper från October Afternoon, Die cuts ark från samma lev. tiny alphas samt rosor.Detta blev mitt resultat!Stämpelarna är privata samt det blåa organza bandet.



Här har jag jobbat med Die cuts arken från October afternoon, papper samt rosor. Bandet är privat.



Min sommar Lo är från vår spanien resa 2006. För mig är det sommar.
Här har jag använt papper och sedan jobbat med die cutsen. Blommorna är utskurna ur ett vanligt papper. jag har ramat in oss med massor av gröna Rhinestones. Texten är tiny Alphas.



För materiallista kika gärna in HÄR

Inga kommentarer: