tisdag 24 februari 2009

Utmaning!!

När jag kom hem idag såg jag att jag blivit utmanad av Malin....att göra följande:



  • Gå in i mappen Mina Bilder.

  • Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.

  • Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.

Här är min bild- den 6:e bilden i den 6:e mappen.

Oj, det var längesedan jag kikade i denna mappen-Renoveringsmappen. Så här såg det ut på vår övervåning 060801. Rivningen har påbörjats och planen för hur det skall se ut är klar. Det är jättekul att se den här bilden för till helgen är allt helt klart och vi skall flytta upp till våra nya sovrum. Hade vi vetat 2004 vilket monstejobb som vi hade framför oss...då hade vi nog flyttat. Men nu är vi så stolta över allt vi gjort, själva.....

Nu skickar jag vidare utmaningen till:

Jag utmanar:

Spännande att se era bilder :)

1 kommentar:

Malin sa...

Härlig bild! Roligt att ta fram efter ett tag och kolla på- och förhoppningsvis se en förbättring! ;-)

Kram