fredag 27 februari 2009

DT uppdrag för Prickiform...

Ja det är väl ingen som missat att jag för ett tag sedan blev Gäst Prickiformare för Prickiform.

För ett tag sedan fick jag mitt första uppdrag...Färg och Pirater var mitt Tema.



Så här såg mitt paket ut!!





Underbara stämplar!!!





Så här blev mitt resultat:

Här har jag altrat en bok:

Jag har använt mig av papper från Crate paper. Svarta snören och band. Stämplarna "Jolly Roger.S.01" & "Jolly Roger.S.02" är embossade och utklippta. Thicker´s från American Crafts.





Här har jag använt mig av en enfärgat röd kortstomme, svart bazzil dots och mönsterpapper från Pattern paper.Jag har chalkat och streckat kanterna, använt 2 olika band/snöre.Stämplar: "Kalas.01", "Jolly Roger_L.01 " och "Jolly Roger_L.02"



Grön enfärgad kortstomme, jag har använt mig av 2 mönsterpapper från Crate paper.Textstämpeln "Grattis.06" och och döskallarna "Jolly Roger.S.01" har jag embossat i svart. Har även här chalkat kanterna.

Blå kortstomme och mönsterpapper från crate paper. Blått organza band med prickar. Även här är stämpeln, "Jolly Roger.S.02" embossad i svart. "Grattis.06" är stämplad direkt på kortet med "versa color" svart dyna.

Jag tackar Katarina och Prickiform för förtroendet, nästa DT paket har redan landat i min postlåda, skall bli jättekul att hugga in i det...Denna gången var det temat- Havet!!!
Glöm inte att kika in hos Prickiform på mässan i Göteborg 6-7 Mars !!!! Då finns mina och Dt tjejernas alster att se!!!

Inga kommentarer: