lördag 31 januari 2009

Nya kort!!

På detta kortet har jag bara använt mig av Rub-On...Jag har jobbat med 2 gröna toner bazzill och en ton vit....Dessa rub-on kommer från Fancy Pants. Detta arket var jättesvårt att rubba på, så det blev lite tokigt på sina ställen...Chalkat har jag givetvis gjort och streckat stygn med pennan....

Här har jag använt mig av papper från Kortmakaren, Patterned Paper, här har jag också tagit en Rub-on och lagt på cardsock.Lite sicksackband och blommor, utstansade blad från Qk och chalk på kanterna...

Även detta kort har papper från Kortmakaren, Grattis stämpeln är också från kortmakaren och den har jag stämplat i rött samt använt en glitterpenna på, det syns tyvärr inte på kortet. En bling på blomman och chalk:)
Här har jag papper från Patterned pappers samt stämpel från kortmakaren.Den är målad med distresser, lite spets och blommor fick bli dekorationer på detta kort...


Idag har inspirationen flödat..underbart. Hade efter Färgkursen hos Kortmakaren lite nya papper med mig hem. Och igår var det ett besök hos Designat och lite härliga Rub-On´s från Fancy Pants....Detta blev resultatet:)

3 kommentarer:

http://merving.blogspot.com sa...

Vilka fina glada kort!

Anonym sa...

Åh så fina kort du har gjort!! Kul att du inspirerats av min skiss på Pappersbiten, ska bli kul att se vad du skapar utifrån den. :) Kram!

Anonym sa...

supersnygga kort med papperen från kortmakaren - superfina!!!